+38 (057) 714-40-31

Історія — це досвід і можливість рухатися далі

Ми давно звикли до того, що дорогами світу пересуваються мільйони великовагових фур, що перевозять найрізноманітніші вантажі. Одна з найпоширеніших модифікацій середніх та важких вантажівок на сьогоднішній день – пара тягача та напівпричепа. Уявити автомагістраль без цих велетнів практично неможливо.

Але так було не завжди. Зустрічаючи такі машини на дорогах, керуючи ними, зчіплюючи напівпричіп із тягачом, чи замислювалися Ви про те, що це справді унікальна конструкція, винахід якої дав великий поштовх до розвитку автомобільних вантажоперевезень, автомобільної промисловості та економіки у цілому?

Отже, як же з’явився перший автопоїзд? Можливо, багато хто з вас чув про корпорацію Fruehauf або навіть користувався продукцією цієї компанії. Так ось створення напівпричепа приписують засновнику цієї корпорації, Августу Чарльзу Фрюхауфу. Він був американцем, який у віці 14 років поїхав до Детройта і влаштувався на роботу учнем коваля. Працюючи в кузні, він освоїв тонке ремесло виготовлення та ремонту екіпажів і за кілька років заснував свою власну кузню.

У 1914 році до майстерні Фрюхауфа звернувся постійний клієнт – місцевий підприємець, виробник пиломатеріалів Фредерік Сіблі. Він мав човен, який він хотів перевезти до свого літнього будинку на півночі Мічигану. Звичайно, він міг би використовувати для цієї мети візок, запряжений кіньми, але на такий переїзд знадобилося б кілька днів. А оскільки комерсант був власником автомобіля Ford Model T, він запитав у Фрюхауфа, чи не може той винайти хитромудрий пристрій, щоб буксирувати човен за своїм автомобілем. Август Фрюхауф та його друг і компаньйон Отто Нойман вирішили, що зможуть допомогти, і попросили Сіблі дати їм кілька днів на роботу. Сіблі був великим клієнтом, і вони були дуже зацікавлені у вирішенні його проблеми.

Підсумком мозкового штурму компаньйонів стало оригінальне рішення, яке зробило справжній переворот у вантажоперевезеннях ХХ століття.

Фрюхауф зняв із автомобіля Ford заднє сидіння, а з фургона передню вісь та прикріпив причіп до верхньої частини шасі автомобіля. Свій винахід він назвав напівпричепом.