Надаємо послуги
з перевезення вантажів,
в сегменті B2B
штатих співробітників з високою адаптивністю і стійкістю до зовнішніх викликів
одна загальна любов до автологістичного бізнесу
ТДВ «АТП 16363» має власний автопарк сучасних автомобілів. Щорічно ми купуємо новий рухомий склад, який відповідає останнім стандартам екологічності.
автомобілів з напівпричепами Schmitz (тентованими, ізотермічними, рефрижераторами об’ємом 86-92 м³)
автомобілів різних марок із широким діапазоном вантажопідйомності
16 липня 1984 року мого батька Михайла Володимировича Стрєляного було призначено молодим керівником новоствореного підприємства «АТП 16363». На всі бюрократичні процедури, як водиться, пішов час, і датою заснування компанії прийнято вважати 1 серпня 1984 року.
Тато був людиною мудрою, зі стрижнем, із характером. Життєві принципи, цінності, якими він керувався, пронизували всю діяльність компанії, і навіть зараз, після його відходу, ці цінності живуть
та пошановуються. Ось вони:
Я жартома кажу, що у тата було троє дітей: дві дочки та син. Старша Інна — 1976 року народження, середня — Світлана - 1980 року народження і наймолодша дитина, найулюбленіша — підприємство ТДВ «АТП 16363» 1984 року народження. Будь-яке сімейне гуляння неодмінно закінчувалося роздумами та розмовами про підприємство. Отже, ось у чому полягають принципи сімейної компанії:
Ставлення до себе, до роботи, до людей як до сім'ї. Вірність, відданість, лояльність, взаємовиручка, повага до справи та колег.
Це місце зустрічей та самореалізації. За всю тривалу історію у компанії утворилося багато сімей, народилося багато дітей. Цілі династії працюють на підприємстві: дід починав водієм, син продовжив начальником автоколони, онук доріс до майстра технічної служби.
Це завжди гра «в довгу». Багато ключових співробітників пропрацювали в компанії більше тридцяти років пліч-о-пліч з батьком. Підтримували, збиралися і працювали, як у сім'ї: у горі та в радості, у багатстві та у бідності, у хворобі та у здоров'ї. У Японії такий феномен називають довічним наймом. Рішення про благоустрій території, купівлю транспорту завжди приймаються з урахуванням довгострокової перспективи, а не короткострокових цілей.
Спадкоємність знань, досвіду, контактів, традицій, зв'язків. Старожили передають знання новачкам. Наставництво.
Фокус на тому, щоб вирощувати молодих працівників.
Репутація — це найбільша цінність у компанії, її грошовий капітал. Батько завжди казав: заробляєш репутацію роками, а втратити її можеш за день. Кожен співробітник — це обличчя компанії, будь то водій, слюсар або керівник — це репутаційний провідник.
На будь-якій співбесіді батько попереджав: «Тільки не брехати. Єдине, чого я не виношу — це брехня!"
Головний принцип, яким ми керуємося зараз – це поєднання традицій та інновацій: зберегти найкраще + привнести нове та корисне. Батько часто повторював: «Ваша молодість та мій досвід приведуть до небувалих здобутків». Ми зберігаємо кращі практики та процеси, створені за 38 років, дотримуючись концепції: «Зруйнувати легко, створити складно, головне – не нашкодь».
Нашій компанії вже 38 років – поважний вік для організації в Україні. Нині нею керує вже друге покоління власників. Ми, як і раніше, граємо «у довгу». Усі ключові стратегічні рішення ухвалюються з урахуванням довгострокової перспективи, співробітників, як і раніше, ми шукаємо на довгі роки. Ми інвестуємо у зростання та розвиток людей, постійно вирощуємо молоду поросль. Співпрацюємо із ЗВО, організовуємо лекції у профільних навчальних закладах, екскурсії на територію підприємства, практику на виробництві (у відділі логістики, механіки, майстерень, СТО). Ми дбаємо про своїх співробітників та з 2020 року впроваджуємо медичне страхування.
Ми будуємо європейське підприємство: просунуте, сучасне, ефективне, де працюють проактивні співробітники.
Пам'ятається, влаштувався до нас одного разу «поверненець» – так ми називаємо тих, хто встиг довго попрацювати в Прибалтиці, Європі та повернувся додому в Україну – і каже: «Далеко вам, хлопці, до Європи. Там півтори тисячі автопоїздів обслуговують один логіст та бухгалтер». І ми зрозуміли, що європейська компанія – це найефективніша компанія. «Ефективна» означає максимальний результат, досягнутий мінімальними ресурсами.
Важко пригадати хоча б один рік, коли ми не купували нової техніки. Щорічно ми купуємо новий рухомий склад, що відповідає останнім стандартам екологічності (на даний момент — Євро 6). Ми хочемо, щоб простори нашої країни борознив гідний рухомий склад, що відповідає найкращим стандартам екологічності. В офісі ми запроваджуємо практику сортування сміття. На виробництві дотримуємося вимог щодо належної утилізації: оргтехніки, відпрацьованих мастил, фільтрів, акумуляторів, шин, ламп, інших витратних матеріалів.
Ми хочемо чути своїх Клієнтів, розуміти їхні потреби та точки болю. Ми з великою повагою ставимося до наших Клієнтів та до постійно зростаючих вимог. Тільки завдяки систематичному посиленню вимог з їхнього боку ми ростемо та розвиваємося. Інакше національній компанії складно динамічно розвиватися, дотримуючись кращих європейських практик. Нам це вдається завдяки нашим Клієнтам.
Репутація – це наш капітал. Приймаючи співробітника на роботу, ми перш за все оцінюємо, чи він примножить нашу репутацію – чи, навпаки, здатний її підірвати. Якщо останнє – такому співробітнику ми зазвичай відмовляємо.
Для нас важлива краса і всередині, і ззовні. Все має бути чудово. Батько часто повторював: роби або добре, або ніяк. Усе, чим ми займаємося, має бути красивим: офіс, люди, автомобілі, стосунки.