Надаємо послуги
з перевезення вантажів,
в сегменті B2B
16 липня 1984 року мого батька Михайла Володимировича Стрєляного було призначено молодим керівником новоствореного підприємства «АТП 16363». На всі бюрократичні процедури, як водиться, пішов час, і датою заснування компанії прийнято вважати 1 серпня 1984 року.
Тато був людиною мудрою, зі стрижнем, із характером. Життєві принципи, цінності, якими він керувався, пронизували всю діяльність компанії, і навіть зараз, після його відходу, ці цінності живуть
та пошановуються. Ось вони:
Я жартома кажу, що у тата було троє дітей: дві дочки та син. Старша Інна — 1976 року народження, середня — Світлана - 1980 року народження і наймолодша дитина, найулюбленіша — підприємство ТДВ «АТП 16363» 1984 року народження. Будь-яке сімейне гуляння неодмінно закінчувалося роздумами та розмовами про підприємство. Отже, ось у чому полягають принципи сімейної компанії:
Ставлення до себе, до роботи, до людей як до сім'ї. Вірність, відданість, лояльність, взаємовиручка, повага до справи та колег.
Це місце зустрічей та самореалізації. За всю тривалу історію у компанії утворилося багато сімей, народилося багато дітей. Цілі династії працюють на підприємстві: дід починав водієм, син продовжив начальником автоколони, онук доріс до майстра технічної служби.
Це завжди гра «в довгу». Багато ключових співробітників пропрацювали в компанії більше тридцяти років пліч-о-пліч з батьком. Підтримували, збиралися і працювали, як у сім'ї: у горі та в радості, у багатстві та у бідності, у хворобі та у здоров'ї. У Японії такий феномен називають довічним наймом. Рішення про благоустрій території, купівлю транспорту завжди приймаються з урахуванням довгострокової перспективи, а не короткострокових цілей.
Спадкоємність знань, досвіду, контактів, традицій, зв'язків. Старожили передають знання новачкам. Наставництво.
Фокус на тому, щоб вирощувати молодих працівників.
Репутація — це найбільша цінність у компанії, її грошовий капітал. Батько завжди казав: заробляєш репутацію роками, а втратити її можеш за день. Кожен співробітник — це обличчя компанії, будь то водій, слюсар або керівник — це репутаційний провідник.
На будь-якій співбесіді батько попереджав: «Тільки не брехати. Єдине, чого я не виношу — це брехня!"
Головний принцип, яким ми керуємося зараз – це поєднання традицій та інновацій: зберегти найкраще + привнести нове та корисне. Батько часто повторював: «Ваша молодість та мій досвід приведуть до небувалих здобутків». Ми зберігаємо кращі практики та процеси, створені за 38 років, дотримуючись концепції: «Зруйнувати легко, створити складно, головне – не нашкодь».
Нашій компанії вже 38 років – поважний вік для організації в Україні. Нині нею керує вже друге покоління власників. Ми, як і раніше, граємо «у довгу». Усі ключові стратегічні рішення ухвалюються з урахуванням довгострокової перспективи, співробітників, як і раніше, ми шукаємо на довгі роки. Ми інвестуємо у зростання та розвиток людей, постійно вирощуємо молоду поросль. Співпрацюємо із ЗВО, організовуємо лекції у профільних навчальних закладах, екскурсії на територію підприємства, практику на виробництві (у відділі логістики, механіки, майстерень, СТО). Ми дбаємо про своїх співробітників та з 2020 року впроваджуємо медичне страхування.
Ми будуємо європейське підприємство: просунуте, сучасне, ефективне, де працюють проактивні співробітники.
Пам'ятається, влаштувався до нас одного разу «поверненець» – так ми називаємо тих, хто встиг довго попрацювати в Прибалтиці, Європі та повернувся додому в Україну – і каже: «Далеко вам, хлопці, до Європи. Там півтори тисячі автопоїздів обслуговують один логіст та бухгалтер». І ми зрозуміли, що європейська компанія – це найефективніша компанія. «Ефективна» означає максимальний результат, досягнутий мінімальними ресурсами.
Важко пригадати хоча б один рік, коли ми не купували нової техніки. Щорічно ми купуємо новий рухомий склад, що відповідає останнім стандартам екологічності (на даний момент — Євро 6). Ми хочемо, щоб простори нашої країни борознив гідний рухомий склад, що відповідає найкращим стандартам екологічності. В офісі ми запроваджуємо практику сортування сміття. На виробництві дотримуємося вимог щодо належної утилізації: оргтехніки, відпрацьованих мастил, фільтрів, акумуляторів, шин, ламп, інших витратних матеріалів.
Для нас важлива краса і всередині, і ззовні. Все має бути чудово. Батько часто повторював: роби або добре, або ніяк. Усе, чим ми займаємося, має бути красивим: офіс, люди, автомобілі, стосунки.
Репутація – це наш капітал. Приймаючи співробітника на роботу, ми перш за все оцінюємо, чи він примножить нашу репутацію – чи, навпаки, здатний її підірвати. Якщо останнє – такому співробітнику ми зазвичай відмовляємо.
Ми хочемо чути своїх Клієнтів, розуміти їхні потреби та точки болю. Ми з великою повагою ставимося до наших Клієнтів та до постійно зростаючих вимог. Тільки завдяки систематичному посиленню вимог з їхнього боку ми ростемо та розвиваємося. Інакше національній компанії складно динамічно розвиватися, дотримуючись кращих європейських практик. Нам це вдається завдяки нашим Клієнтам.